خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
رئیس‌جمهور منتخب، دشمنان جبهه مقاومت را بشناسد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید در شرایط کنونی کشور و جهان، دشمنان نظام مقدس، دین اسلام و همچنین دشمنان جبهه مقاومت را به خوبی بشناسد.

احسان کامرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، عاشق خدمتگزار مردم اظهار کرد: کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری می‌بایست پس از تأیید شورای نگهبان، برنامه‌های خود را به خوبی برای مردم تبیین کنند تا مردم با شناخت کامل و بصیرت لازم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و کاندید اصلح را انتخاب نمایند.

 وی افزود: می‌بایست رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که مخلص، عاشق مردم و تمام دغدغه‌اش، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام باشد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه، متقی، اخلاص و اخلاق را از دیگر شاخصه‌های ریاست‌جمهوری جدید برشمرد و گفت: از دیگر ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای ریاست‌جمهوری جدید برشمردند؛ دشمن‌شناسی است، رئیس‌جمهور جدید باید در شرایط کنونی کشور و جهان، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دین مبین اسلام و همچنین دشمنان جبهه مقاومت را به خوبی بشناسد و دشمن‌ستیز باشد.

کامرانی ادامه داد: مردم ایران اسلام مردمی آگاه و با بصیرت هستند و قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری، به تمام شاخصه‌هایی که یک رئیس‌جمهور اصلح باید دارا باشد، اهتمام خواهند ورزید و قطعاً کاندیدی را انتخاب می‌کنند که هم در خط ولایت و رهبری قرار دارد و هم دشمن‌شناس و عاشق مردم هست و به مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم شهدا و تمام کسانی که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دارند، خدمت می‌کند.

 وی تصریح کرد کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پس از تائید صلاحیت از سوی شورای نگهبان، باید در مناظرات پیش رو، به طور جد، اخلاق حسنه اسلامی را رعایت کنند و خط و خطوطی که اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است، عبور نکنند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان همچنین تأکید کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید در مناظرات، اخلاق را، آنچه که دین مبین اسلام، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مورد تاکید قرار داده‌اند را مد نظر قرار داده و رعایت کنند.

کامرانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه شهید جمهور، کارهای بسیار زیادی را در استان هرمزگان انجام دادند، تصریح کرد: ۲۲ بسته خدمتی در سفر رئیس‌جمهور شهیدمان، شهید آیت‌الله رئیسی به استان هرمزگان افتتاح شد، همچنین کارهای بزرگی انجام گرفته که شاید اثرات خیلی از این کارها، ظرف مدت سه الی چهار سال آینده و حتی ۱۰ سال آینده شاهد باشیم، چون اقدامات زیرساختی فراوانی در زمینه آب، آموزش، بهداشت و درمان، حمل و نقل و اقتصاد دریاپایه، انجام شده که برکات برخی از اینها درحال حاضر شاهدیم.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ