خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
دفاع مقدس درس همدلی به مردم ایران بود
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس جان‌فشانی‌ها و ایثارهای زنان و مردان ایران‌زمین با همدلی و اتحاد در کنار همدیگر، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد.

فریده عامری سیاهویی عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور یک‌صد و چهلمین جلسه علنی شورا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: لازم است به خودمان و دنیا یادآور شویم که در زمانی که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب همگی با هم همراه بودند برای تجهیزکردن رژیم بعث عراق در تجاوز به سرزمین ما تنها جان‌فشانی‌ها و ایثارهای زنان و مردان ایران‌زمین با همدلی و اتحاد در کنار همدیگر، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد و امروز رشد و شکوفایی در تمام زمینه‌های علمی و همچنین داشته‌های ما مرهون خاک پاک این شهدا هست. در حال حاضر هم مدافعان مثلاً حقوق بشر جنایاتی را در غزه و فلسطین انجام می‌دهند که شاهد کودک کشی و نسل‌کشی در غزه و فلسطین هستیم.

عامری، فاجعه دردناک معدن طبس و ازدست‌دادن جمعی از عزیزانمان در این حادثه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت گفت.

وی با تبریک سال تحصیلی جدید خدمت اولیا، دانش‌آموزان و آینده‌سازان، فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: یک‌بار دیگر، کسب رتبه‌های برتر کنکور را به... مدیران، معلمان و کارکنان آموزش پرورش تبریک عرض کرد.

وی ابراز کرد: امیدوارم سال تحصیلی جدید، اداره کل آموزش‌وپرورش بررسی‌های دقیق‌تر و بیشتری را باتوجه‌به اینکه دانش‌آموزان استان به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند برترین باشند شرایط را برایشان مهیا کنند تا شاهد افتخار گسترده در آموزش شویم.

ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری بندرعباس 

عامری نکته‌ای به شهرداری یادآور کرد: در شهر بندرعباس کمبود فضاهای آموزشی و مطالعاتی وجود دارد، شهرداری باید پروژه نیمه‌تمام کتابخانه واقع در بوستان دباغیان را هر چه سریع‌تر به اتمام برساند تا دانش‌آموزان بتوانند از این فضا بهره‌مند شوند.

وی با تشکر از شهردار بندرعباس به سبب کلنگ‌زنی اولین سوله ورزشی ویژه بانوان که دارای ضرورت بود، اضافه کرد: امیدوارم این اتفاق مبارک در سایر محلات شهر به‌ویژه شهرک پیامبر اعظم (ص) و همچنین اهتمام ویژه نسبت به احداث بوستان بانوان نیز در این مناطق داشته باشند.

عامری گفت: مدیریت یک‌پارچه و ساماندهی نوار ساحلی نیازمند وجود سازمان سواحل می‌باشد که از برنامه‌های شهردار بوده و تاکنون هیچ اقدامی دراین‌خصوص انجام نگرفته؛ لذا از شهردار خواستارم برای ساماندهی نوار ساحلی اقدامات لازم را دراین‌خصوص انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گره‌های ترافیکی سنگین در مرکز و بخشی از نقاط شهر غیرقابل‌تحمل است، امیدواریم شهرداری باتوجه‌به طرح ترافیکی شهر و استفاده از کارشناسان خبره راهکاری اساسی بیندیشد. همچنین در بلوار ساحلی نبود پل‌عابر پیاده و همچنین غیراستاندارد بودن پل‌های موجود نیز سبب شدت این موضوع شده و ترافیک را در برخی نقاط تشدید می‌کند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ