خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
خدایا مرا پیش‌مرگ مسلمانان جهان بگردان
شهید معتضد کیوانی یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس هرمزگان در بخشی از وصیت‌نامه‌اش آورده است: خدایا مرا پیش‌مرگ جهادکنندگان در راه خودت بگردان؛ خدایا مرا پیش‌مرگ مسلمانان جهان بگردان.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید محمد معتضد کیوانی پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۲۵ در بخش فین در ۱۰۰ کیلومتری شمال بندرعباس به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم‌تجربی درس خواند و دیپلم گرفت.

شهید معتضد کیوانی سه اردیبهشت‌ماه که وصیت‌نامه‌اش را به نگارش درآورده، نوشته است: دلم از عشق و علاقه شدید به امام خمینی (ره) لبریز شده است با تمتم وجود ناله می‌زنم: خدایا مرا قربانی راه امام خمینی (ره) بفرما. می‌دانم قابل نیستم خدا به ذات مقدسش سوگند می‌دهم که هرچه زودتر این قابلیت را با همه پستی‌ام به من عطا بفرماید.

وی در ادامه این وصیت‌نامه آورده است: خدایا مرا پیش‌مرگ و قربانی آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر یاوران امام بگردان؛ خدایا مرا پیش‌مرگ خدمتگزاران به اسلام قرار بده.

شهید معتضد کیوانی در پایان وصیت‌نامه‌اش افزوده است: مرا پیش‌مرگ جهادکنندگان در راه خودت بگردان؛ خدایا مرا پیش‌مرگ حزب‌اللهی‌ها قرار بده،... خدایا مرا پیش‌مرگ مسلمانان جهان بگردان.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ