خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
جمع‌آوری ۱۵ دستگاه غیرمجاز رمز ارز دیجیتال
مدیر برق پارسیان از جمع‌آوری ۱۵ دستگاه غیرمجاز تولید رمز ارز دیجیتال در این شهرستان با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، مسعود حیدری، با بیان اینکه دستگاه‌های ارز دیجیتال غیر مجاز به زیر ساخت‌های برق آسیب می‌زند، گفت: با جمع‌آوری این ۱۵ دستگاه، مجموعا ۱.۳ مگا وات از بار شبکه برق نیز کاهش یافته است.

وی، با تقدیر و تشکر از  رئیس دادگستری شهرستان پارسیان  و فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران پرتلاش و زحمتکش حراست برق هرمزگان، خواستار مشارکت و همراهی شهروندان در شناسایی این مراکز شد.

پارسیان، پیشتاز در پویش با انرژی و صرفه‌جویی در مصرف برق

مدیر برق پارسیان بیان داشت: با توزیع بروشورهای پویش با انرژی در مسجد جامع اهل سنت ناحیه پارسیان و تاکید بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف شهروندان از برگزاری این پویش استقبال کردند.

 حیدری در ادامه با بیان اینکه مصرف برق برای مصرف روشنایی و خنک نگه داشتن محیط و برای آسایش و رفاه و کسب و کار از اهمیت بسزایی برخوردار است، شهروندان را به مشارکت در پویش باانرژی و نصب برنامه موبایلی دعوت کرد.

 وی تاکید کرد: مردم عزیز و شریف با آگاهی کامل از نعمت برق آن را جهت استفاده برای وسایل سرمایشی و روشنایی استفاده کنند و استفاده نادرست و تجارت‌های مازاد از آن، ظلم و گناه است.

 مدیر برق پارسیان با اشاره به اینکه جلوگیری از کاربرد دستگاه‌هایی که مصرف برق ما و مصرف برق شهر ما را بالا می‌برد تاکید کرد: این مهم با اعمال قانون در دستور کار قرار دارد

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ