خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
جان‌برکفانی که در دریا و خشکی به شهادت‌رسیدند
سبزپوشان فراجا درس ایثار و از خودگذشتگی را از هم‌سنگران خود آموخته‌اند؛ همان‌هایی که در راه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از جان شیرین خود گذشتند تا امنیت ایران اسلامی پایدار بماند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای پاسداشت رشادت‌های غیور مردانی است که با خدای خود عهد بسته‌اند تا پای جان برای رفاه، آسایش و پچامنیت بایستند؛ جان‌برکفانی که ساعت، روز باشد یا شب برایشان معنا ندارد همیشه برای مبارزه با ظلم و ظالم آماده هستند.

 

بی‌شک شهدا الفبای از خودگذشتگی برای امنیت را برای همه ما مشق کرده‌اند و ما نیز باید با عمل به سیره عملی راه شهدا شاگردانی خوبی برای آنها باشیم.

 

هرمزگان که در جنوبی‌ترین نقطه کشور قرار دارد با قرارگیری در کنار دو دریای بزرگ خلیج‌فارس و عمان، همچنین همسایگی با کشورهای مختلف حوزه خلیج‌فارس منطقه‌ای مهم به شمار می‌رود که کار را برای جان‌برکفان نیروی انتظامی بیش‌ازپیش سخت می‌سازد.

 

مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود غیرمجاز انواع کالاها به کشور، جلوگیری از قاچاق سوخت به خارج از کشور برای پایدار ماندن اقتصاد و تولید از حمایت داخلی تنها یکی از کارهای غیور مردان فراجا در هرمزگان به شمار می‌رود که در این راه نیز شهدای فراوانی در سال‌های اخیر تقدیم انقلاب شده است.

 

استان هرمزگان در سال جاری در عملیات‌های مختلف از تعقیب و گریز در دریا برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر گرفته تا ساحل و خشکی برای مبارزه با قاچاق کالا و سودان مرگ پنج شهید گران‌قدر را در این راه تقدیم امنیت و انقلاب کرده است.

 

گزارش زیر آشنایی مختصر با پنج شهید هرمزگان است که در سال جاری شربت شهادت را نوشیده‌اند.

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ