خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
توسعه زیرساخت‌های ورزشی به روستاها رسید
رئیس اداره ورزش و جوانان حاجی‌آباد گفت: در ادامه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح روستاهای حاجی‌آباد نوبت به روستاهای جلالی، کهه، باکان و گنج رسید.

محسن جوزری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: با همراهی فرماندار  حاجی‌آباد، همکاری بخشداران و دهیاران، مساعدت مدیرکل ورزش وجوانان و پیگیری نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه مرکز استان نصب چمن مصنوعی در روستاهای جلالی بخش احمدی، کهه، باکان و گنج از توابع بخش مرکزی با انجام تشریفات قانونی، تعیین پیمانکار و خرید چمن آغاز شده است و در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری خواهد رسید.

جوزری گفت: ورزش  را باید به‌عنوان یک فعالیت اجتماعی و راهکاری درجهت گذراندن اوقات فراغت جوانان در روستاها تعریف کنیم؛ چرا که ورزش می‌تواند در راستای ایجاد نشاط اجتماعی وپر کردن اوقات فراغت جوانان روستایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها کمک کند.

رئیس اداره ورزش وجوانان حاجی‌آباد در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف وزارت ورزش وجوانان و همچنین اداره کل ورزش وجوانان استان درحوزه زیر ساخت‌های ورزشی ارتقا عدالت در ورزش است، عدالتی که بتوانیم در حوزه ورزش آن را به‌معنای واقعی در روستاها محقق کنیم و این امر مستلزم مشارکت و همکاری همگانی است.

جوزری در پایان خبر از انجام زیرسازی زمین فوتبال روستای معدنوییه جهت انجام چمن طبیعی در نیمه دوم سال جاری و همچنین اجرای پروژه مشارکتی دو چمن مصنوعی روستایی  در سردر سیرمند از توابع بخش فارغان و روستای برغنی در بخش مرکزی با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس خبر داد.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ