خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
تفکر مقاومت، سد راه گسترش صهیونیست است
فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: بزرگ‌ترین سد راه گسترش صهیونیست، تفکر مقاومت است که نشأت‌گرفته از آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حیدریان، امروز در آئین گرامیداشت شهادت شهید قدس اسماعیل هنیه در پایگاه نهم شکاری بندرعباس اظهار کرد: ️شهید اسماعیل هنیه در اردوگاه‌های فلسطینی متولد شد و از همان ابتدای طفولیت، طعم تلخ ظلم صهیونیست‌ها را چشید و در راه مبارزه با این غده سرطانی فداکاری‌های زیادی را از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه این شهید برای رسیدن به هدف والا که همان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است و تعداد زیادی از اعضای خانواده ایشان به شهادت رسیده بودند، افزود: اما این مصیبت‌ها هیچ خللی در اراده این شهید به وجود نیاورده بود و حتی هنگامی که خبر شهادت فرزندانش را به او دادند جز حمد خدا به زبان نمی‌آورد.

فرمانده پایگاه هوایی عبدالکریمی بندرعباس بیان کرد: ️ یکی از مهم‌ترین حربه دشمن صهیونیستی جنگ‌های شناختی و نرم است و در این مقوله بیش از جنگ نظامی سرمایه‌گذاری می‌کنند و با فشارهای روانی بر اذهان بین‌المللی و ایجاد مظلومیت می‌خواهند بر دنیا حکم‌فرمایی کنند.


حیدریان تأکید کرد: بزرگ‌ترین خطر برای تفکر صهیونیستی مکتب اهل‌بیت(ع) است که شهادت را بزرگ‌ترین فوز و سعادت می‌دانند و دشمنان آگاه هستند که این تفکر نابودکننده اساس آنهاست.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ