خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
ترور شهید هنیه، نشانه ضعف صهیونیست‌های خبیث است
ائمه جمعه هرمزگان با بيان اينکه ترور شهید هنیه، نشانه ضعف رژیم فاسق صهیونسیتی است، گفتند: خون این شهيد، جبهه مقاومت را بیش از پیش تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: حادثه غم‌انگیز در جهان اسلام و محور مقاومت و برای ملت عزیز ما حادث شد و آن شهادت غم‌انگیز اسماعیل هنیه در ایران بود که خشم و انزجار را در سراسر دنیا از رژیم صهیونسیتی ایجاد کرد.

وی با طرح این پرسش که چرا دشمن روی به این کار آورد، افزود: نقش موثر این شهید به اقتداربخشی حماس در سطح جهان است که باعث اسرائیل را در بر دارد.

امام‌ جمعه بندرعباس گفت: یکی از کارهای دیگری که شهید هنیه انجام داد رابطه با شبکه مقاومت و سازش با این محور است و کشورهای مقاومت یمن، عراق، لبنان و سوریه و باعث همدلی و وحدت شده است.

عبادی‌زاده با بیان اینکه این رژیم سفاک ترور شخصیت‌های و چهره‌های مقاومت را در دستور کار خود قرار داده است تا از این رهگذر بتواند ضعف‌های خود را جبران و توجهات را از سوی خود دور سازد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ترور شخصیت‌ها نشان از ضعف نهاد و بنیان این رژیم فاسق است که از همان ابتدا بر اصل ترور بنیان نهاده شده است.

رژیم‌ صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است

حجت‌الاسلام محمد بارانی در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان با تسلیت شهادت میهمان ملت ایران و افتخار امت اسلام شهید حاج اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهید هنیه بصیرترین شخصیت برجسته فلسطینی بود که هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به سمت سازش گران میل کند و از طرف دیگر با شناخت دقیق توطئه‌های محور عربی و غربی از رویارویی مردم فلسطین با ایران اسلامی جلوگیری کرد و حماس را در رأس مقاومت فلسطین نگه داشت.

وی، رژیم صهیونیستی را رو به زوال ارزیابی کرده و گفت: رژیم صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است و این شرارت‌ها همگی گواه روشن این ادعاست اما باید بداند این جنایت در تهران قلب ملت میهمان‌نواز ایران را جریحه‌دار و هر ایرانی باغیرت، باشرافت و باعزت در برابر این جنایت نمی‌تواند ساکت باشد زیرا ایران و ایرانی در تاریخ و عالم شهره به میهمان‌نوازی است و با این جنایت بغضی در قلب و جان ملت ایران نهفته شد که جز با مجازات سخت شما باند جنایتکار عالم تسکین نخواهد یافت.

امام جمعه رودان عنوان کرد: ساکنین سرزمین‌های اشغالی باید منتظر عذابی سخت باشند و به حول قوه الهی این اتفاق دورو دیر نخواهد بود چرا که شما از خط قرمز دیگری عبور کردید و میهمان عزیزما را شهید کردید و امروز هر ایرانی عاشورایی خود را موظف به خون خواهی این خون پاک بر زمین ریخته می‌داند.

ایران، انتقام خون شهيد هنیه را شدیدتر می‌گیرد

حجت‌الاسلام رستاخیز در خطبه‌های نمازجمعه هرمز اظهار کرد: ما شاهد جنایت بزرگ اسرائیل در خاک ایران بودیم و اسماعیل هنیه به وسیله اسرائیل به شهادت رسید و این شهادت را خدمت همه ملت مسلمان ملت فلسطین ملت مقاومت و شما مردم ایران و مردمان جزیره هرمز تسلیت عرض می‌کنيم.

وی در ادامه افزود: دشمن فکر می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه، مقاومت تضعیف مي‌شود، اما بداند محور مقاومت بلکه قوی‌تر می‌شود.

امام جمعه هرمز ادامه داد: همچنین پاسخ ایران و حزب‌الله و جبهه مقاومت، به این جنایت رژیم سفاک صهیونیستی، قطعی و حتمی است، پاسخ ایران، این بار، بسیار شدیدتر خواهد بود.

المپیک به نماد نفرت از صهیونیست‌ها تبدیل شد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: در حوزه بین‌المللی این روزها، مسئله غزه و فلسطین در صدر مسائل است، ۳۰۰ روز از طوفان‌الاقصی می‌گذرد، حدود ۱۰ ماه از جریان طوفان‌الاقصی که در بهترین زمان ممکن این مقاومت شروع شد وگرنه فلسطین و فلسطینی‌ها در حال فراموشی بودند اما طوفان‌الاقصی به جریان فلسطین جان دیگری داد و نقطه عطفی برای جبهه مقاومت شد.

 ویافزود: صحنه کربلای همان غزه امروز است و مردم غزه همان مظلومان و شهیدان دشت کربلا هستند، و مردمشان در آن نقش دارند، صحنه‌گردانی می‌کنند و اسرائیل جنایت‌کار، آمریکا و طرفداران آنها هم شمر و یزید و بنی‌امیه زمانه هستند.

امام جمعه موقت کیش ادامه داد: دشمنان بدانند که مقاومت بیدار است، یعنی که غزه بیدار است و جریان مقاومت پایداری می‌کند، این روزها، مسابقات جهانی المپیک در پاریس در حال برگزاری است، که به نماد نفرت جهانی از صهیونیست تبدیل شده است ورزشکاران، شعار فلسطین، فلسطین سر می‌دهند و مرگ بر اسرائیل می‌گویند، این صحنه، صحنه‌ای‌ است که نتانیاهو با آن روبه‌رو است.

شهادت هنیه، فلسطین و ایران را متحدتر کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: مقام معظم رهبری زیباترین و تاثیرگذارترین کلام را در وصف شهید اسماعیل هنیه به کار بردند و فرمودند که مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساندند و خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم که این کلام رهبری موج عظيمی از استکبارستيزی را در کشور به وجود آورد.

وی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی پیکر مطهر این شهید والامقام را با شکوه تشییع کردند و این تشييع باشکوه باعث اتحاد بیشتر ملت فلسطین و ایران اسلامی شد.

امام جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: شهید اسماعیل هنیه هم مانند حاج قاسم سلیمانی حتی با شهادت خود زمینه تقویت جبهه مقاومت و اتحاد بیشتر مردم ایران و فلسطین را فراهم کرد و نشان داد که جبهه مقاومت همچنان استوار است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ