خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
بازوان پرتوان ولایت‌ فقیه باشید
شهید احمد دیداری در وصیت‌نامه خود آورده است: راهم را ادامه دهید و ادامه‌ دادن راهم گریه و زاری کردن نیست؛ بلکه شما بازوان پرتوان ولایت‌ فقیه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید احمد دیداری یادگار یوسف و فاطمه پنجم فروردین سال ۱۳۴۰ در روستای دهبارز به دنیا آمد و با دسترنج کارگری پدر و لالایی‌های دلنشین مادربزرگ شد و راه علم و دانش را در پیش گرفت.

شهید احمد دیداری در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: زمانی که امام حسین (ع) شهید شد حضرت زینب (س) بود که پیام و راه حسین (ع) را زنده نگه داشت و اگر نبود خطابه‌ها و نطق‌های آتشین حضرت زینب (س) شاید خون امام حسین (ع) به هدر می‌رفت.

وی خطاب به بازماندگان شهدا ادامه داده است: اینک در زمان ما و در کشور اسلامی ما شما دوستان و آشنایان شهید هستید که پیام شهید را فریاد می‌زنید و پیام او را می‌رسانید و جهان را به لرزه درمی‌آوردید.

این شهید دفاع مقدس در وصیت‌نامه دیگری آورده است: راهم را ادامه دهید و ادامه‌دادن راهم گریه و زاری کردن نیست؛ بلکه شما نگه‌دارنده بازوان پرتوان ولایت‌ فقیه باشید.

شهید دیداری افزوده است: شهادت را جزو عقیده‌ام شمردم، برای عقیده‌ام و مکتبم هرجا که لازم شد، حتی به جبهه‌های نبرد حق ضد باطل می‌روم.

وی نوشته است: خدایا تو خود شاهد باش به عشق تو در مسیر تو حرکت کردم و فقط پیوستن به تو را انتظار دارم.

این شهید توصیه کرده است: خواهرانم همان‌طوری که در حجابتان کوشا بودید و شما خود می‌دانید که حجاب شما از قطره خون من کوبنده‌تر است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ