خبر های امروز : 5
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 3780
1403-03-24 00:01 https://hormoz.ir/short/Nj55X
انتخاب رئیس‌جمهور خدمتگزار، مسیر شهید رئیسی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: با انتخاب اصلح‌ترین رئیس‌جمهور که دارای روحیه انقلابی، مؤمن، کارآمد و خدمتگزار باشد، مسیر شهید سید ابراهیم رئیسی را در خدمت صادقانه به مردم استمرار بخشیم.

محمدحسین رنجبر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: وظیفه داریم در انتخابات پیشرو حساس‌تر و دقیق‌تر از گذشته به‌پای صندوق رأی برویم و با انتخاب اصلح‌ترین رئیس‌جمهور که دارای روحیه انقلابی، مؤمن، کارآمد و خدمتگزار باشد، مسیر شهید سید ابراهیم رئیسی را در خدمت صادقانه به مردم استمرار بخشیم.

 

وی افزود: در این برهه زمانی که چشم تمام دنیا به انتخاب مردم ایران است، همه باید با وحدت کلمه حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری بابصیرت کامل در شناساندن و انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند، کسی که همچون شهید جمهور رئیسی مظهر شعارهای انقلاب باشد و از خدمتگزاری به مردم نیز لحظه‌ای دریغ نورزد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بیان کرد:  کسی را انتخاب کنیم که در این مسیر متعالی شب و روز را نشناسد و تمام هم‌ و غم خود را برای کمک به محرومان و ملت شریف ایران معطوف نماید و در جهت رفاه حال این عزیزان که در تمام صحنه‌ها پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب بوده‌اند تلاش وافر نمایند.

رنجبر ادامه داد: بدون شک در انتخاب رئیس‌جمهور پیشرو باید به کارنامه سراسر درخشان شهید رئیسی بنگریم و با الگوبرداری از برخی مزایای شاخص او به سمت انتخاب درست و اصلح برویم.

وی اضافه کرد: یکی از رازها و رموز بزرگ موفقیت شهید رئیسی که در دل مردم جا پیدا کرد و مورد اعتماد مردم قرار گرفت؛ مشورت و تشریک‌مساعی وی با هیئت دولت، سایر مسئولان و حتی مردم عادی بود و سعی می‌کرد به جوانان اعتماد کند و آنها را در میدان عمل همیشه پر نشاط و پویا نگه دارد و  آنها را تکریم نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تأکید کرد: نگاه رئیس منتخب باید چون نگاه شهید رئیسی کمال‌گرا و دوست محوری باشد و بتواند؛ چون این شخصیت برجسته نقش ایران را در خاورمیانه مهم‌تر از قبل مطرح نماید و دوستی‌ها را در این منطقه گسترش دهد و با حفظ اولویت‌ها و ارزش‌های انقلاب سیاست‌های راهبردی خود را به‌پیش ببرد و بتواند دشمنان بزرگ اسلام را در صحنه‌ها و میادین حساس و بزرگ ناامید و مغلوب سازد.

رنجبر عنوان کرد: به طور حتم دانشگاهیان نیز باید با الگوبرداری از کلام مقام عظمای ولایت در انتخاب اصلح؛ شاخص‌های مطرح شده در فرمایشات ایشان را مورد بررسی و کنکاش قرار دهند و بتوانند مسائل مهم و حیاتی را در جامعه ترویج، توسعه و استمرار بخشند.

وی ابراز کرد: امید است تا همه مردم شریف ایران با توجه و عنایت به سخنان و فرمایشات پدرانه رهبر معظم انقلاب، با حرکت در مسیر متعالی انقلاب و امام راحل (ره) بیش‌ازپیش بتوانیم به قله‌های افتخار و بالندگی نزدیک شویم و تا حفظ پرچم پیروزی به دست صاحب اصلی این انقلاب، امام عصر عج الله تعالی فرج الشریف، باقدرت‌تر از قبل بدرخشیم.

انتهای خبر/

نظرات