خبر های امروز : 3
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
موج امید در ایزوایکو
موجی از امید در مجتمع ایزایکو به عنوان یکی از سرآمدهای صنعت دریایی که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد فرا گرفته است، این خدمات برای مشتریان خارجی نیز قابل ارائه است.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی هرمز»؛ مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، سال ۱۳۵۲ در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس در زمینی به وسعت ۱۱۰۰ هکتار ایجاد، و به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت دریایی ایران، در حوزه طراحی، ساخت و تعمیر کشتی‌های مختلف و انواع سازه‌های دریایی و فراساحلی فعالیت دارد.

ایزوایکو از سال ۱۳۹۶ با راه‌اندازی حوض‌های خشک (درای داک)، به بالاترین ظرفیت ساخت و تعمیرات شناورها دست‌ یافته است. در این میان، با توجه به اعتماد خارجی‌ها به توانمندی متخصصان مجتمع ایزوایکو، این مجمتع، سه بخش بسیار پراهمیت کشور از قبیل؛ خطوط کشتی‌رانی بزرگ کشور همچون شرکت ملی نفتکش، شرکت کشتیرانی و سازه‌های آفشور یا فراساحل مانند دکل‌های حفاری را پشتیبانی می‌کند که تا به امروز، پشتیبانی قدرتمند و مطمئن خود برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور را به اثبات رسانده است. لذا از این توانمندی می‌توان به عنوان نمود عینی خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی یاد کرد.

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ