خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب‌رسانی در بوموسی
با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و مدیر امور آبفای بوموسی، دو پروژه مهم آب‌رسانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بوموسی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان؛ با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و مدیر امور آبفای بوموسی، دو پروژه مهم آب‌رسانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بوموسی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

ابتدا، پروژه آب‌شیرین‌کن تنب بزرگ با ظرفیت تولید ۲۰۰۰ متر مکعب به طور رسمی افتتاح شد؛ این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان اجرا شده است و با افتتاح آن، آبرسانی در جزیره تنب بزرگ به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۵۰۰ مترمکعبی بوموسی کلنگ‌زنی شد و با بهره‌برداری از این پروژه، به میزان ۱۵۰۰ متر مکعب به تولید آب فعلی بوموسی اضافه خواهد شد.

در فاز اول، ساعات آبرسانی به ۱۲ ساعت افزایش می‌یابد و در مراحل بعدی به سمت آبرسانی مستمر پیش خواهد رفت.

 این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود و هدف آن بهبود وضعیت تأمین آب در شهرستان بوموسی است. پیش‌بینی می‌شود که این پروژه تا پایان امسال به سرانجام رسد.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ