خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
اظهارات رئیس جبهه اصلاحات هرمزگان درباره انتخاب استاندار
رئیس ستاد پزشکیان در استان گفت: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از فارس؛ شیخ محمد ذاکری رئیس جبهه اصلاحات استان و رئیس ستاد پزشکیان در هرمزگان گفت: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز کرده‌ایم.

رئیس ستاد پزشکیان و جبهه اصلاحات هرمزگان ادامه داد: بعد از روی کار آمدن هر دولتی، تغییرات، چه در سطح کابینه، معاونت‌ها، روسای سازمان‌ها، استانداری‌ها و سایر مدیریت‌ها، یک امر طبیعی و مطالبه عمومی است.

 وی افزود: این امر در دولت چهاردهم، حتی‌المقدور ضابطه‌مند و بر مبنای شاخص‌ها خواهد بود البته برخی اسامی مطرح در فضای مجازی و رسانه‌ای، گمانه‌زنی‌های فردی و بدون پشتوانه است و اصلاً مورد تأیید نیستند.

 ذاکری اضافه کرد: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره، ترکیبی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب، ستادهای انتخاباتی پزشکیان، نمایندگان اهل‌سنت، برخی نمایندگان ادوار مجلس، با محوریت جبهه اصلاحات، از یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز کرده‌ایم.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: ابتدا کار گروه تعیین شاخص‌ها و سپس کارگروه ارزیابی و سنجش راه‌اندازی شد، لیست گزینه‌های مطرح و مدارک آنها اخذ، ارزیابی اولیه صورت گرفته، هم‌اکنون کار گروه در حال مشورت و رایزنی با نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان فعلی مجلس و دیگر کانون‌های مربوطه است.

رئیس جبهه اصلاحات در استان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که در روزهای آینده، یک لیست واحد و یک‌صدا با اولویت نیروی بومی، به وزارت کشور و مبادی مسئول معرفی و پیشنهاد کنیم.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ