خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
پدافند هوایی هرمزگان نبض هوایی کشور است
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: پدافند هوایی هرمزگان نبض آسمان ایران را در دست دارد و اینجا گلوگاه است که محدوده وسیع جنوب از سیستان و بلوچستان تا خوزستان را در بر دارد و از مرزهای ایران مستحکم حفاظت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع بندرعباس، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) قطب و فلسفه وجود عالم امکان است و ما امروز افتخار می‌کنیم از امت او هستیم و همه امت‌ها آرزو داشتند که از خیل امت او باشند.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) درباره پیغمبر می‌گوید: «من علی (ع) عبدی از عبید محمد (ص) هستم» و امام صادق ( ع) وقتی نام پیامبر (ع) برده می‌شد چهره‌اش برافروخته می‌شد و در حالات امام رضا (ع) است که به احترام نام پیامبر (ع) تعظیم می‌کرد و رحلت جان‌سوز پیغمبر مهربانی‌ها و امام حسن (ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: امام حسن (ع) و امام حسین (ع) دو امامی هستند که قیام در راه خدا را انجام می‌دهند و یکی با صلح خود دین خدا را یاری کرد و دیگری با شهادت خود علم دین را گسترش داد.

عبادی‌زاده با تسلیت شهادت امام رضا (ع) ادامه داد: ولایت علی بن موسی‌الرضا (ع) میزان و ترازو است و مؤمنی به زیارت آن حضرت نمی‌رود مگر تمام شیعه‌های که پله آخر امامت و ولایت رسیده باشند. 

وی همچنین اظهار کرد: روز پدافند هوایی را تبریک عرض می‌کنم و ۱۶ سال پیش با درایت مقام معظم رهبری برای امنیت کشور و اهمیت این مسئله پدافند هوایی را مستقل کردند و امروز پدافند هوایی هرمزگان نبض آسمان ایران را در دست دارد و اینجا گلوگاه است که محدوده وسیع جنوب از سیستان و بلوچستان تا خوزستان را در بر دارد و از آسمان ایران که نزدیک به زوزه گرگ‌های در همسایگی ما ازآمریکایی‌ها تا غربی‌ها اما مستحکم حفاظت می‌کنند .

خطیب جمعه بندرعباس گفت: پدافند هوایی از قلمرو هوایی کشور، از زیرساخت‌های حیاتی کشور مانند صنایع، پالایشگاه و زیرساخت‌های حیاتی محافظت می‌کند و از عملیات هوایی پشتیبانی و پیشگیری از تنش‌ها را بر عهده دارد و امنیت هوایی ما را بالا می‌برد.

عبادی‌زاده عنوان کرد: کارهای بزرگی در هفته دولت انجام شد و تورم در دولت سیزدهم کاهش پیدا کرد و پروژه‌های بزرگ در کشور با سخت‌ترین شرایط متوقف نشد و مسکن ملی نیز متوقف نشد. اما باید ساخت مسکن به مردم واگذار شود و دولت به‌عنوان حمایت‌گر و نظارت‌گر باشد.

وی افزود: حضور ایران در مجامع بین‌المللی مانند بریکس، شانگهای، ایران برجسته شد و زیرساخت‌های در آموزش و امنیت داخلی ما شاهد ایمنی و امنیت در داخل کشور، اجرای طرح‌های محیط زیستی و پیشرفت در حوزه فن‌آوری و بیشتر کارهای که انجام شد.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ