حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

رئیس کمیته امداد پارسیان خبر داد:

کمک میلیاردی پارسیانی‌ها به ایتام و محسنین

کمک میلیاردی پارسیانی‌ها به ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان از کمک یک میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد.

محمود مصلح در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ یک میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

محمودی افزود: از این میزان کمک حامیان، مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان معنوی ایشان واریز شده و مبلغ ۶۶۹ میلیون تومان نیز به‌صورت غیرنقدی (لوازم ضروری زندگی) بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۲ یتیم و ۳۷۶ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان قرار دارند که از حمایت‌های مادی و معنوی یک هزار و ۲۲۹ حامی نیک‌اندیش و سخاوتمند برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان ضمن سپاس و قدردانی از همراهی و حمایت‌های حامیان بزرگوار در مرتفع نمودن نیازهای ضروری فرزندان معنوی خود، یادآور شد: عموم مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت نموده و حامی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین باشند و با متناسب نیت و نیازهای فرزندان معنوی خود مبلغ موردنظر خودشان را به‌صورت ماهانه و مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین واریز کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از