خبر های امروز : 12
اجتماعی | - شماره خبر : 5306
1403-07-18 10:06 https://hormoz.ir/short/VJ5rp
رئیس تبلیغات اسلامی میناب:
نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام است
رئیس تبلیغات اسلامی میناب گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام است، برقراری نظم و امنیت حاصل تلاش تمام نیروهای مسلح در جامعه است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام مفید سهرابی صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان میناب ضمن گرامی داشت نیروی انتظامی و تبریک این ایام خدمت دلاورمردان سبزپوش این عرصه بیان کرد: نیروی انتظامی زینت حکومت، قوام مملکت و عزت دین است.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام است، افزود: اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ‌کس در امان نخواهد بود برقراری نظم و امنیت در جامعه، حاصل تلاش‌های نیروهای مسلح است، تصریح کرد: حفظ استقلال، امنیت و بقای جامعه برعهده نیروهای جان‌برکف نظامی و انتظامی است.

سهرابی یادآور شد: نیروی انتظامی همواره در صحنه بوده و بیش از ۱۳ هزار شهید داده و علمای صالحی در جمع نیروی انتظامی در هدایت دل‌ها، تبیین احکام و تبیین مسائل نظام نورافشانی کرده‌اند و وجود علمای ربانی مقبول در کنار اینها یک نیروی متدین، کارآمد، سنگرنشین همیشه سینه سپر کرده در خدمت مردم هستند.

 سهرابی، هفته نیروی انتظامی را به پرسنل سخت‌کوش این نهاد تبریک گفت و از تلاش مأموران پلیس در برقراری امنیت و آسایش اجتماعی قدرانی کرد و گفت: مردم نیز باید این نیروی را در انجام بهینه مأموریت خطیر خودیاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی میناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از حضور ریاست تبلیغات اسلامی میناب تقدیر کرد.

عباس قاسمی گفت: نیروی انتظامی در برابر هرگونه ناامنی باقدرت ایستاده و به کسانی که نظم و امنیت جامعه را به نحوی برهم می‌زنند اجازه به آنها را نخواهیم داد.

انتهای خبر/

نظرات