خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
مقاومت، رژیم صهیونیستی را در منجلاب انداخته است
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم گفت: جریان مقاومت با همبستگی و روش محاسباتی درست و صحیح باعث بحران در رژیم صهیونیستی شده است.

مصطفی عامری سیاهویی عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، در دنیای که مدعیان حقوق بشری هیاهو به راه انداخته و از حقوق ملت‌ها دفاع می‌کنند در پیش چشم آنان مردم یک کشور مورد تجاوز قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروز مردم آزادی‌خواه جهان تعریف دوگانه آزادی و حقوق بشر را به روشنایی می‌بینند و شاهد آن هستند که رژیم اسرائیل با کمک تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی کودکان و زنان غزه را بی‌خانمان کرده و دست به شنیع‌ترین حوادث زده است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم بیان کرد: منطقه غرب آسیا امروز دستخوش تحولات و تنش‌های شده است که غده سرطانی اسرائیل در زورگویی خود گستاخ‌تر شده و در سایه سکوت کشورهای اسلامی و عربی جان مردم را به تاراج برده است.

عامری ادامه داد: سازمان ملل و دیگر نهادها با ناتوانی‌ها در حل مسئله فلسطین و استیصال در حل این بحران عملاً باعث هار شدن سگ وحشی آمریکا شده و با حمله به لبنان باعث خرابی و ویرانی و شهادت مردم بی‌گناه شده‌اند.

وی اظهار کرد: دیگر زمان احساس همدردی با مردم غزه و فلسطین و همچنین لبنان نیست؛ بلکه باید در عمل سیاسیون و ملت‌ها در حمایت از جریان مقاومت به پا برخیزند و نشان دهند فلسطین تنها نیست.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم گفت: جریان مقاومت با همبستگی و روش محاسباتی درست و صحیح باعث بحران در رژیم صهیونیستی شده است.

عامری تأکید کرد: امروز شاهد حمایت‌های گسترده از فلسطین و آمار آن در کشورهای اسلامی و غیره هستیم و به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که استخوان استکبار خرد شده و نفس‌های واپسین خود را می‌کشد و این موضوع را در راهپیمایی حمایت از فلسطین در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی باید جستجو کرد و این غده سرطانی از تاریخ پاک خواهد شد.

انتهای خبر /

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ