خبر های امروز : 15
اجتماعی | - شماره خبر : 5350
1403-07-22 08:11 https://hormoz.ir/short/VMl6d
مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر هرمزگان:
مردم لبنان نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند
مديرعامل سازمان جمعیت هلال‌ احمر هرمزگان گفت: با توجه به حملات شدید رژیم منحوس صهیونیستی به لبنان و پناه مردم به کشور سوریه، ایجاد اردوگاه برای اسکان و تغذیه آنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، به منظور هم‌افزایی بیشتر در کمک‌رسانی به مردم مظلوم لبنان، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با رئیس جمعیت هلال‌احمر استان، دیدار و پیرامون چگونگی ارائه کمک‌های مردمی به مردم جنگ‌زده لبنان تبادل‌نظر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، در این نشست گفت: آنچه از لبنان به ما بازخورد می‌شود، این است که در حال حاضر، مردم لبنان‌ نیازمند کمک مالی است.

وی در ادامه افزود: ارسال کمک‌های مردمی به لبنان به صورت اقلامی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد لذا پیشنهاد سازمان فائو این بود که نیروی انسانی نیاز نیست بلکه کمک‌های مالی باشد تا بتوانند اقلام مورد نیاز را خریداری و بین مردم لبنان توزیع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: لذا با توجه به اینکه کشورهای مسلمان می‌بایست این امر مهم را در دستور کار قرار دهند، ما نیز برآن شدیم تا با سازمان جمعیت هلال احمر استان هم‌افزایی داشته باشیم.

حقانی بیان کرد: آماده همکاری و همراهی با سازمان جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان هستیم با استفاده از شبکه‌های دراختیار، نسبت به جمع‌آوری کمک‌ به مردم لبنان اقدام کنیم.

مختار سلحشور، در این نشست گفت: با توجه به حملات شدید رژیم منحوس صهیونیستی به لبنان، مردم این کشور به سمت مرزهای سوریه رفته‌اند و به این کشور پناه برده‌اند لذا آنچه در این شرایط بسیار حائز اهمیت است جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ایجاد اردوگاه برای اسکان و تغذیه آنان است.

وی بیان داشت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای یاری رساندن به مردم مظلوم لبنان، شماره‌حساب‌هایی در فضاي مجازي منتشر شده که مردم می‌توانند از این طریق، در کمک به مردم لبنان سهیم باشند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان در ادامه تأکید کرد: بخشی از مردم خواهان اعطاي کمک‌های غیرنقدی هستند لذا با توجه به شرایط منطقه و تشدید و تداوم حملات وحشیانه اسرائیل در لبنان، جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی هم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

نظرات