خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
مردم در مقابل مظلوم‌نمایی‌های منافقان هوشیار باشند
رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس با اشاره به شکست فتنه آمریکایی_ صهیونیستی گفت: مردم فهیم ایران در مقابل هجمه‌ها و مظلوم‌نمایی‌های منافقان هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامین سعیدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار هرمز، با تأکید بر اینکه ایجاد فتنه، اغتشاش و آشوب تنها امید منافقین برای ضربه زدن به امنیت کشوراست، اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به امنیت واقتدار کشور؛به سوءاستفاده از هیجانات جوانان و نوجوانان رو آورده است

 

رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راه‌اندازی تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره انقلاب اسلامی توسط منافقین کور دل کلید خورد و منافقین و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، برای ضربه‌زدن به امنیت کشور، از هیچ حربه و نقشه‌ای کوتاه نخواهند آمد، حتی اگر نتیجه این نقشه‌ها، ازبین بردن تمرکز نظام و کشور برای یک ساعت باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌مهر تصریح کرد: اتاق فکر دشمنان ایران اسلامی همچنان پویا و مجهز است ایجاد طرح و برنامه‌های قوی، برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولویت برنامه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: کشورهایی که برای نابودی ایران اسلامی ائتلاف کرده‌اند و همه ادوات و تجهیزات را برای رسیدن به این هدف در اختیار فرماندهان آموزش‌دیده خودشان در جهت مدیریت این جنگ نرم قرار دادند، در دهه‌های مختلف به بهانه‌‌های مختلف، مردم را به خیابان‌ها کشاندند، جو کشور را به نفع خودشان رقم زدند، هیجانات نوجوانان وجوانان ما را برانگیختند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس همچنین در ادامه افزود: دشمنان در فراخوان‌هایی که سال‌ها برایش طرح و برنامه داشتند کشته‌سازی کردند و از کشته‌سازی‌ها با استفاده از امتیاز رسانه‌هایی که در اختیار دارند ذهنیت مردم دنیا را نسبت به اتفاقات کشور و حاکمیت ایران اسلامی تخریب کردند. فوت مهسا امینی وامثال این اتفاقات، خوراک رسانه‌های بیگانه برای تخریب چهره حاکمیت بود که این اتفاقات روبه حاکمیت و ظلم برعلیه مردم کشور و کشتن مخالفین کشور نسبت بدهند، گاهی مواقع در ایجاد ناامنی و ناامیدی موفق بودند و همراهی منافقین داخلی و خارجی را بدست آوردند و حملات روانی را در کشور رقم زدند. برای یک دختر که علت فوتش کاملاً مشخص بود هشتک‌هایی راه انداختند تا فوت را به قتل تبدیل کنند و با استفاده از احساسات مردم، این جو را مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعیدی‌مهر ادامه داد: دشمنان ما برای طراحی شعار «زن_ زندگی_ آزادی» به یک رمز احتیاج داشتند که رمز «مهسا امینی» بهترین سوژه برای آغاز عملیات ازپیش تعیین شده «فتنه وآشوب کشور» بود. با وجود اینکه مراسم سوری سوم، هفتم و سالگرد برای کشته‌های اغتشاشات در جهت خاموش نشدن این آشوب و ازبین بردن تمرکز جامعه ایرانی اسلامی طراحی کرده بودند باز هم نتوانستند گروه‌ها و تعداد زیادی از مردم رو باخودشان همراه کنند.

وی همچنین گفت: نقشه‌های شوم و حساب‌شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، با سخنرانی‌ها و تدابیر حکیم فرزانه انقلاب خنثی شد، چهره دشمنان ایران اسلامی برای مردم دنیا کاملاً شناخته شده، و اهدافشان هم کاملاً مشخص هست اینها در جاهای مختلف دنیا در امنیت و آرامش نشستند و برنامه‌ها و فراخوان‌ها را طراحی می‌کنند ولی در میدان، هرگز خودشان حضور نخواهند داشت چراکه مردم و امنیت و آینده آنان به هیچ عنوان برای آنها مهم و در اولویت نیست و متأسفانه نوجوانان وجوانان را مورد طعمه خودشان قرار می‌دهند به گونه‌ای که در سال‌های مختلف، شاهد کشته شدن در اغتشاشات و آشوب‌های داخلی بودیم و این حداقل برای خود دشمنان نظام امتیاز و موفقیت محسوب می‌شود.

مردم بادانش وانقلابی،سپاه وبسیج،طلاب و دانشجویان و همه دلسوزان انقلاب اسلامی بارهنمون ها و سفارشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب،با برنامه ریزی های مناسب ومدیریت این گونه اتفاقات بار دیگر شکست رسانه های غربی واتاق فکر دشمنان ایران اسلامی رو رقم زدند

دشمان قسم خورده ما باوجود این شکست بازهم عقب نشینی نخواهند کردومنتظر فرصت بعدی برای رسیدن به اهداف شوم خودشان هستند واین رویه نشان از عجز وناتوانی،کینه ونفاق،ودشمنی دیرینه انها باانقلاب اسلامی ایران ست

مردم ماباید درمقابل این هجمه ها واین نوع مظلوم نمایی های منافقین هوشیار باشند ودرزمان مناسب،عکس العمل مناسبی رو از خود نشان بدهند

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ