خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
فلسطینی‌ها با نیروی‌ایمان قدرت‌پوشالی صهیونیست‌ها را شکستند
امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان گفت: مبارزین و مجاهدین گروه مقاومت فلسطینی با چتر و نیروی ایمان در تهاجمی غافلگیرکننده و برق‌آسا و غرورآفرین گنبد آهنین کذایی و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی اسرائیل را درهم شکستند.

شیخ محمد محبت نیا ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اقدامات اخیر و هجوم بی‌نظیر و غیرمنتظره گروه‌های مقاومت به نیروهای رژیم اشغالگر و تا دندان مسلح و کودک کش اسرائیلی در سرزمین اشغالی در عملیات غرورآفرین موسوم به طوفان‌الأقصی که منجر به کشته و زخمی‌شدن و به اسارت در آمدن تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر صهیونیستی شد این پیروزی افتخارآفرین و مسرت‌بخش قلوب مسلمین را به وجد آورد و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش را درهم کوبید.

امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان افزود: عملیات طوفان‌الأقصی قدرت ایمان و اراده مجاهدین فلسطینی را برای جهانیان به اثبات رسانید؛ از این بابت خوشحال و خرسندیم و این پیروزی بزرگ را به مسلمین جهان به‌ویژه گروه‌های مقاومت فلسطینی تبریک عرض می‌کنم.

محبت‌نیا عنوان کرد: قضیه فلسطین بسیار مهم است و این اقدام اخیر و هجوم سریع نیروهای مقاومت در نوع خود غیرمنتظره و بسیار حائز اهمیت بود؛ تنها راه آزادی و نجات فلسطین مقاومت و جهاد است همین گزینه‌ای که امروز گروه‌های مقاومت و جوانان غیور و مبارز فلسطینی در پیش گرفتند و قطعاً همان‌طوری که وعده خدا و رسول خدا(ص) است این اقدام نتیجه خواهد داد و مسجدالأقصی و فلسطین به دست مسلمین اعم از عرب و غیرعرب آزاد و به آغوش اسلام و مسلمین بازخواهد گشت.

وی تأکید کرد: وظیفه هر مسلمانی است که هر طوری می‌تواند از گروه‌های مقاومت و مبارز فلسطینی حمایت کند با مال، جان، دست، دل، زبان، دعا، قلم، قدم و... شما می‌بینید بعدازاین شکست مفتضحانه جهان کفر و در راس آن آمریکا به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برخاستند رئیس‌جمهور آمریکا دستور داد هر کمکی که می‌توانند به اسرائیل کنند و دیدید که رژیم جنایت‌کار اسرائیل آن‌طوری که در اخبار اعلام شد برای جبران این سرخوردگی و شکست اقدام به بمباران مساجد و بیمارستان و مناطق مسکونی غزه و به خاک و خون کشیدن زن و بچه و غیرنظامیان فلسطینی نمود مثل گذشته در انظار نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری مرتکب جنایت شد.

 
 امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان مطرح کرد: از خداوند می‌خواهم که حافظ آنان و مسلمانان زلزله‌زده افغانستان باشد و به اسلام و مسلمین عزت بدهد نیروهای مقاومت و مبارز فلسطینی را برای همیشه پیروز بگرداند.
انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ