خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
طوفان‌الأقصی محاسبات رژیم صهیونیستی را برهم زد
امام‌جمعه هرمز گفت: عملیات ویژه جوانان فلسطینی باعث شد محاسبات رژیم غاصب صهیونیستی را به هم بزند آن طرح عادی‌سازی با کشورهای اسلامی به‌وسیله این عملیات پیچیده و گسترده از بین رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام‌جمعه هرمز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: یکی از ظرفیت‌های جزیره هرمز در حوزه ورزش، ورزش‌های دریایی و ساحلی است متأسفانه در این زمینه کاری انجام نشده است زمین فوتبال ساحلی زمین والیبال ساحلی و قایقرانی و امثال اینها ظرفیت‌های جزیره هرمز است مسئولین ورزش به جزیره هرمز توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: عامل سلامتی و نشاط روح است و انسان را از کسالت و بی‌حوصلگی خارج می‌کند.
امام‌جمعه هرمز با اشاره به هفته اولیاومربیان بیان کرد: هرچه بیشتر اولیا با مربیان ارتباط  داشته باشند چالش‌ها و مشکلات دانش‌آموزان کمتر می‌شود.

رستاخیز با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی گفت: طوفان الاقصی عملیات رزمندگان فلسطینی یک شکست غیر ترمیم را برای صهیونیست‌ها وارد کردند.
امام‌جمعه هرمز اظهار داشت:  ارتش نفوذناپذیر  شکست خورد و دستگاه اطلاعاتی‌شان متوجه این حرکت جوانان فلسطینی نشدند و امروز ما شاهد درگیری در اراضی اشغالی هستیم.
وی گفت: آن گنبد آهنین که حرف از آن می زدن  از کار افتاد و توان رهگیری موشک‌های رزمندگان فلسطین را نداشته و ندارند این همان شکست غیر قابل ترمیمی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.
رستاخیز بیان کرد: عملیات ویژه جوانان فلسطینی باعث شد محاسبات رژیم غاصب صهیونیستی را به هم بزند آن طرح عادی‌سازی با کشورهای اسلامی به‌وسیله این عملیات پیچیده و گسترده از بین رفت.
امام‌جمعه هرمز  با اشاره به توافق ایران و عراق مبنی بر خارج‌کردن و خلع سلاح گروه‌های تروریستی در عراق گفت:  توافقنامه امنیتی ایران و عراق برای خلع سلاح گروه‌های مستقر در کردستان عراق باعث شد که تروریست‌های جدایی‌طلب ناتوان و ضعیف باشند و از طرفی هم این توافق بود که استقلال و تمامیت ارضی دولت مرکزی عراق را حفظ نمود.

امام‌جمعه هرمز در خطبه نخست با اشاره به آیات و روایات ضمن سفارش به رعایت به تقوای الهی گفت: تقوای الهی  بالاترین گنج و سرمایه برای انسان است.
وی در ادامه گفت:  بالاترین گنج برای فرزندان فقط مال و ثروت نیست؛ بلکه این است که در معنویات و مسائل اخلاقی آنها را رشد بدهیم.
وی گفت: مرگ بهترین موعظه برای انسان است اگر یقین  به مرگ باشد آلودگی به گناه وجود ندارد؛ اما اگر می‌بینیم عده‌ای آلوده به گناه هستند یقین به مرگ ندارند.
امام‌جمعه هرمز بیان کرد: کسی که به قدرت خدا ایمان و یقین داشته باشد در مورد تأمین روزی‌اش نگران نیست تمام تلاش خودش را می‌کند و خداوند متعال هم روزی او را تأمین می‌کند.
وی گفت: انسانی که تحولات و ناپایداری و بی‌وفایی دنیا را می‌بیند  به دنیا اعتماد نمی‌کند و غرق آن نمی‌شود؛ خانواده‌ها احترام سالمندان و معلولان را حفظ کنیم و بامحبت به آنها رفتار کنیم.

انتهای خبر/

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ