خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
صهیونیست‌ها در غزه زمین‌گیر شده‌اند
کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی فکر می‌کرد می‌تواند حماس را شکست دهد، اما خودش زمین‌گیر شده است.

حجت الاسلام احمد غلامی با بیان اینکه اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی از روی استیصال است گفت: هنگامی که حملات و ددمنشی‌های رژیم موقت صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر آغاز شده است رژیم اشغالگر قدس درصدد جبران شکست امنیتی لجستیک نظامی به زنان و کودکان غزه رحم نکرد و فکر می‌کرد در اولین فرصت می‌تواند حماس را شکست دهد و نیروهای مقاومت را زمین‌گیر کند و فرماندهان ارشد حماس، را به شهادت برساند.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیست، زمین‌گیر شده است، افزود: قریب به یک سال است که صهیونیست‌ها، دیوانه وار، غزه را بمباران می‌کند و مردمان غزه را به شهادت می‌رساند اما هنوز نتوانسته فرماندهان ارشد حماس را پیدا کند نوار غزه یک باریکه‌ای می‌باشد که از چهار جهت محاصره شده است یک طرف نوار غزه به دریای مدیترانه ختم می‌شود که در اختیار رژیم صهیونیستی است سمت دیگری از نوار غزه سرزمین اشغالی است یک سمت آن نیز گذرگاه رفح و سمت دیگر آن منطقه ابوسالم است که باز هم در دست اسرائیل است.

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان از نوار باریکی غزه به عنوان بزرگترین زندان دنیا نام برد و تصریح کرد صهیونیست‌ها و همدستانش تمام امکانات پای کار آوردند تا غذا را نابود کنند و حماس را از بین ببرند تا بتوانند بر این باریک سیطره داشته باشند.

غلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها در برابر مردمان غزه کم آوردند تمام اشرار عالم و طاغوت‌ها به کمک این رژیم منحوس آمده اند حتی سران برخی کشورهای اسلامی که مسلمان هستند نیز به مسلمانان خیانت کردند آمار و اطلاعات را از اروپاییان می‌گرفتند لجستیک و تجهیزات یز از آمریکا دریافت می‌کردند تمامی کشورهای اروپایی سلاح وارد کردند و همه دست به دست هم دادند تا رژیم کودککش اسرائیل را در نابودی غزه و شکست حماس همراهی کنند اما موفق نشدند و باید این آرزو را به گور ببرند.

وی همچنین ادامه داد: سرائیلی‌های جنایتکار به بیمارستان‌ها و مدارس غزه نیز حمله‌ور شده و آنجا را هم بمباران کردند، این رژیم منحوس و جنایتکار تا جایی پیش رفت که به اردوگاه‌های مردمان غزه نیز حمله کرد، اما الان در باتلاق گیر افتاده است.

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان اضافه کرد: در همین حین، انصارالله یمن که دولت این کشور نیز محسوب می‌شود به کمک نیروهای حماس شتافت و راه را بر کشتی‌هایی که قصد کمک به رژیم جعلی صهیونیستی داشت را بست و با انسداد باب المندب، دریای سرخ و دریای عرب، کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل در حرکت هستند را تهدید به موشک‌باران کردند و البته این کار را هم با اقتدار انجام دادند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ