خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
صهیونیست‌ها خوی جنایتکارانه را از آمریکایی‌ها به‌ارث برده‌اند
استاندار هرمزگان، با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل خوی جنایتکارانه را از آمریکا به ارث برده‌ است‌.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، مهدی دوستی در آیین آغاز رزمایش دریایی محمد رسول‌الله ۲ که صبح چهارشنبه ۱۹ مهرماه، با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا که در تنگه هرمز برگزار شد، افزود: آب‌های خلیج‌فارس، نقطه‌ای است که در سال ۶۷ محل یکی از جنایات بزرگ تاریخ شد و آمریکای جنایت‌کار ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس را به خاک و خون کشید که ۶۶ نفر از آن‌ها کودک بود‌. 

 

استاندار هرمزگان افزود: امروز که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را می‌بینیم متوجه می‌شویم  که صهیونیست‌ها خوی جنایت‌کارانه را از آمریکا به ارث برده‌اند. 

 

دوستی با بیان اینکه عاشورا همیشه برای ما زنده و جاری است، گفت: حضور در مراسمات مربوط به نیروی انتظامی همیشه آکنده از یاد و خاطره شهدا است و اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های برجسته نیروی انتظامی را ذکر کنیم باید آن را  سربلند تمام فتنه‌ها معرفی کنیم. 

 

وی، عنوان کرد: در هیچ فتنه‌ای سراغ نداریم که حتی عضو کوچکی از نیروی انتظامی دچار تردید شود و همیشه شاهد حضور مؤثر پرسنل فراجا در کشور بوده‌ایم. 

 

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان، عنوان کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در بیانی مبارک دفاع از مرزها را همچون دفاع از احکام دین معرفی می‌کنند و از آن جایی که کشور ما تحت لوای ولایت‌فقیه است و ولایت‌فقیه را نیز امتداد ولایت رسول‌الله(ص) می‌دانیم پس دفاع از مرزها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی با یادکردن از جانبازان سرافراز فراجا، خاطرنشان‌کرد: دفاع از مرزها به‌سادگی و نیاز به جانبازی و جان‌فشان دارد و نیروی انتظامی بهترین‌ها را برای این مهم تقدیم کرده است که به‌واقع شهید وارانه زندگی کرده و  به شهادت رسیده‌اند. 

 

رزمایش محمد رسول‌الله منطقه‌ای به وسعت ۶۴۰ مایل مربع با همکاری نیروی دریایی ارتش و سپاه و حضور پررنگ دریابانی استان‌های جنوبی کشور در تنگه هرمز برگزار شد و در حاشیه آن از خانواده‌های معظم شهدای مرزبانی تجلیل و سه جلد کتاب رونمایی شد‌.

انتهای خبر/

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ