حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

فعال سیاسی هرمزگانی:

شهید هنیه در راستای فرهنگ مقاومت ماندگار شد

شهید هنیه در راستای فرهنگ مقاومت ماندگار شد

فعال سیاسی هرمزگانی گفت: امروز قدرت مقاومت دیگر به سلاح و سخت‌افزار نیست؛ بلکه قدرت مقاومت فرهنگ او است که امروز در جهان اسلام وجود دارد و شهادت اسماعیل هنیه نیز در راستای گسترش فرهنگ مقاومت در تاریخ اسلام ماندگار شد.

یوسف صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، دررابطه‌با شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار کرد: حوادثی که در جهان اسلام به وقوع می‌پیوندد نشان از یک پیچ خطرناک و تند تاریخی است که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بعد از طوفان الاقصی جهان اسلام با رویکرد جدیدی در محور مقاومت قرار گرفت و مسلمانان با اتحاد و نزدیکی بیشتر کشورهای محور مقاومت در سطح بین‌المللی را شاهد بودن که حکایت از یک فکر و ایدئولوژی یعنی نجات جهان اسلام از یوغ استکبار است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در این پیچ تاریخی بصیرت‌افزایی یک وظیفه مهم و تاریخ‌ساز برای نخبگان و اندیشمندان برای ملت‌ها است؛ تا از لغزش‌ها و اختلافات دوری کنند.

صادقی ادامه داد: اگر بدون بصیرت و آگاهی در این عرصه گام برداریم و مسائل و جریاناتی که در اطراف و منطقه و جهان را نشناسیم دچار سردرگمی و انحطاط خواهیم شد و تشخیص حق از باطل نیز هزینه‌بردار می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از این مسائل که با آگاهی باید نسبت به آن قدم برداشت همین شهادت اسماعیل هنیه است که دشمن می‌خواهد ایجاد تفرقه و تشتت در محور مقاومت ایجاد کند و باعث کند کردن جریان مقاومت تا به اهداف خود دست یابد.

فعال سیاسی هرمزگانی گفت: شهادت رزق‌ و روزی افراد مجاهد است؛امروز قدرت مقاومت دیگر به سلاح و سخت‌افزار نیست؛ بلکه قدرت مقاومت فرهنگ او است که امروز در جهان اسلام وجود دارد و شهادت اسماعیل هنیه نیز در راستای گسترش فرهنگ مقاومت در تاریخ اسلام ماندگار خواهد شد.

وی تأکید کرد: با شهادت هنیه مقاومت قدرتمند و اتحاد و انسجام آن بیشتر خواهد شد و جوشش و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مقاومت دست خوش تحولات می‌شود.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: رژیم غاصب صهیونیستی هنوز در فکر این روش منسوخ است که با ترور شخصیت‌ها و متفکران مقاومت می‌تواند جلوی جریان مقاومت را بگیرد که دچار اشتباه محاسباتی است و علی‌رغم فقدان چهره‌ها رویش‌های جدیدی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از