حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

امام‌جمعه اهل‌سنت غرب هرمزگان:

شهادت هنیه باعث تقویت جبهه مقاومت است

شهادت هنیه باعث تقویت جبهه مقاومت است

امام‌جمعه اهل‌سنت غرب هرمزگان گفت: خون شهید هنیه موجب تقویت و تحکیم بیشتر بین صفوف مجاهدین و جنبش‌های مقاومت فلسطینی و تسریع در تحقق وعده الهی که زوال رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد شد.

شیخ محمد محبت‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه و شهادت مجاهد اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس به دست مزدوران رژیم صهیونیستی را به ملت سرفراز و قهرمان و مجاهد فلسطینی و به‌ویژه خانواده مجاهد هنیه و جنبش اسلامی حماس و مردم مقاوم و شهیدپرور نوار غزه و جنبش‌های مقاومت فلسطینی و امت اسلام و ملت مسلمان و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: هنیة مجاهد و مبارز نستوهی بود که از پدر و مادر فلسطینی در غزه به دنیا آمد بارها به دست مقامات اسرائیلی دستگیر و زندانی و تبعید و مورد سوءقصد قرار گرفت؛ اما هرگز تسلیم نشد و سازش نکرد؛ آزاده زیست هنیه اما تسلیم نشد و سازش نکرد.

محبت نیا گفت: هنیه در راه جهاد و مقاومت برای آزادی قدس و فلسطین از خانواده و جان و مال و فرزند و زندگی‌اش گذشت و همه را فدای راه و آرمانش کرد و خم به ابرو نیاورد این مرد وارسته، مبارز و بزرگ برای ایجاد وحدت انسجام بین نیروها و جنبش‌های مقاومت در داخل و امت اسلام در خارج بسیار تلاش کرد و در این دنیا بالاترین درجه این مجاهدت را که همان شهادت باشد از خداوند دریافت کرد.

وی اظهار کرد: شهید هنیه به دنیا فهماند که تنها راه نجات فلسطین مظلوم و آزادی قدس شریف مقاومت و جهاد است نه مذاکره؛ بی‌شک خون ایشان موجب تقویت و تحکیم بیشتر بین صفوف مجاهدین می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با از بردن و شهید کردن سران مجاهدین و جبهه مقاومت امثال شیخ احمد یاسین‌ها و هنیه‌ها هرگز نخواهد توانست مانع این حرکت بشود؛ چون هزاران نفر امثال این مردان بزرگ در دامان مادران فلسطینی تربیت شده‌اند که راه آنان را ادامه خواهند داد همان‌طوری که دکتر هنیه راه شیخ‌ احمد یاسین را ادامه داد این مردان مؤمن و صادق خدا را و راه را خوب شناخته اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از