خبر های امروز : 7
سیاسی | - شماره خبر : 5184
1403-07-08 08:19 https://hormoz.ir/short/4ZRwO
شریان‌های حیاتی، اقتصادی و سیاسی صهیونیست‌ها قطع شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با تأکید بر اینکه مسلمان جهان، باید به مردم لبنان دست باری برسانند، گفت: باید شریان‌های حیاتی، اقتصادی و سیاسی رژیم موقت صهیونیستی قطع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی با تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست صهیونیست‌های وحشی گفت: خبر شهادت ایشان، تمام آزادمردان عالم را متأثر کرد و نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و به دلیل جنایات فجیع که مرتکب شده است باید مجازات شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جنایت جنگی و نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع لبنان و بیروت درحال انجام است، افزود: رژیم موقت صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی بیروت حمله می‌کند و این جنایت را با ادعای مقابله با حزب‌الله لبنان مرتکب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان ادامه با بیان اینکه رژیم منحوس اسرائيل در بمباران بیروت مرتکب جنایت جنگی و نسل‌کشی شده است، اضافه کرد: تمام عالمیان می‌دانند که حمله به لبنان به بهانه مقابله با حزب‌الله، ادعایی بیش نیست و یک دروغ بزرگ برای سرپوش بر جنایت جنگی و نسل‌کشی مردم لبنان می‌باشد.

مسعودی تأکید کرد: دشمن باید بداند با شهادت رساندن سیدحسن نصرالله‌ها، سیدعباس موسوی‌ها‌، سردار سلیمانی‌ها و دیگر شهدای والامقام، نمی‌تواند سد راه مقاومت شود، با این جنایاتی که مرتکب می‌شود جبهه مقاومت با قدرت بیشتر و توکل به خداوند، مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی همچنین بیان کرد: معتقدیم خداوند، دیه خون شهدا را بر عهده گرفته و بر همین اساس، به برکت هر قطره خون شهیدی، مبارزی دیگر با قدرتی فزون‌تر، راه شهدا را ادامه خواهد داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان تصریح کرد: دشمن پس از شکست‌های مفتضحانه خود در عزه و عدم‌ توانایی مقابله با حماس، با مردمان مقاومت، دست به نسل‌کشی زده و ترورهای کور را در دستور کار خود قرار داده است.

مسعودی ادامه داد: اما دشمن جنایتکار غافل از این است که جبهه مقاومت، با قدرتی فزون‌تر و همچنین همبستگی و اتحاد جهانی خود، مسیر مبارزه را تا نابودی اسرائیلی‌های وحشی، غاصب و جنایتکار ادامه خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه مردم مسلمان جهان، به هر شکل ممکن که می‌توانند باید به مردم لبنان دست باری برسانند، گفت: برای نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، باید شریان‌های حیاتی، اقتصادی و سیاسی این رژیم موقت قطع شود.

نظرات