خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5343
1403-07-21 14:00 https://hormoz.ir/short/NgoD3
امام جمعه اهل سنت کیش:
خون سیدحسن نصرالله انگیزه بیشتری به حزب‌الله می‌دهد
امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشیگری خود، رله به جایی نمی‌برد، گفت: خون شهید سید حسن نصرالله، انگیزه بیشتری را به حزب الله خواهد داد.

شیخ یعقوب شمس، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، با تشریح نقش و جایگاه شهید سیدحسن نصرالله به عنوان محبوبترین شخصیت در جهان عرب و خاورمیانه گفت: حزب‌الله در دوران دبیرکلی این شهید بزرگوار‌ به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شد، آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از اشغال رژیم صهیونیستی، آزادی اسیران لبنانی و بازپس‌گیری پیکر شهدای مقاومت از دست اسرائیل در سال ۲۰۰۴ میلادی و پیروزی در جنگ ۳۳ روزه در زمان رهبری شهید سیدحسن نصرالله روی داد، به همین جهت نیز او را سید مقاومت نامیده‌اند.

وی افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه عملیات طوفان الاقصی و کشتار کور زنان، کودکان و افراد بی گناه و عیان شدن خوی وحشیگری خود برای جهانیان اینک به ترور رهبران و سرداران جبهه مقاومت روی آورده است.

امام جمعه اهل سنت کیش خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس می پندارد که با ریختن خون پاک مجاهدان جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین، نور الهی را خاموش و بقای خود را تثبیت می کند؛ غافل از این که در طول تاریخ خون سرخ شهیدان و مقربان الهی موجب ثبات و پایداری جریان حق شده است.

وی با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن رهبران و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین و لبنان در طول تاریخ شکل‌گیری این رژیم جعلی، تاکید کرد: مبارزه ادامه خواهد داشت و روزی فراخواهد رسید که مجاهدان پیروز خواهند شد و با تحقق وعده الهی، شاهد محو اسرائیل خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش تاکید کرد: در طول تاریخ شاهد بودیم که هر جنایت کاری روزی نابود خواهد شد و سرنوشت جنایتکاران همیشه نابودی است و روزی این رژیم سفاک صهیونیستی، پوشالی و بی‌هویت نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشیگری خود، رله به جایی نمی‌برد، تصریح کرد: خون شهید سید حسن نصرالله انگیزه بیشتری را به حزب الله خواهد داد.

انتهای خبر/

نظرات