خبر های امروز : 10
اجتماعی | - شماره خبر : 5304
1403-07-18 09:36 https://hormoz.ir/short/Vd0WR
یادداشت؛
نبرد ۲۰۰۰ ساله
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه میناب گفت: انتقام نه یک تاریخ هزار و ۴۰۰ساله بلکه یک تاریخ ۲ هزارساله دارد. صهیونیست‌ها در حقّ حضرت مسیح (ع)، آخرین پیامبر اولوالعزم قبل از رسول ما هم جنایت کردند.

  حجت‌الاسلام سید علیرضا راهبر طی یادداشتی در خصوص جنگ با یهود برای پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، نوشت: الان جنگ‌های نیابتی به پایان رسیده و ما به‌صورت مستقیم با خودِ صهیونیست‌ها مواجه شدیم و به شیشۀ عمر آنها ضربه می‌زنیم. این انتقام نه یک تاریخ هزار و ۴۰۰ساله بلکه یک تاریخ ۲ هزارساله دارد. صهیونیست‌ها در حقّ حضرت مسیح (ع)، آخرین پیامبر اولوالعزم قبل از رسول ما هم جنایت کردند. مقام معظم رهبری چنین اشاره‌ای داشتند که اگر مسیحی‌ها در اروپا بدانند ریشۀ مصائبشان همین صهیونیست‌ها هستند، ورق برخواهد گشت. آنها برای اینکه این ریشه معرفی نشود و خودشان را پیش اروپایی‌ها مظلوم و وجیه جلوه بدهند، کارهای زیادی کردند. هولوکاست یک نمونه آن است.

 روند نجات دنیا از دست یهود عنود

 نه فقط ما بلکه جهان دارد از یهود عنود - به یهودیان عوام کاری ندارم نجات پیدا می‌کند. ولی این رسالت را چه کسی می‌تواند انجام بدهد؟ یاران علی بن ابی‌طالب (ع)؛ کمااینکه علی بن ابی‌طالب (ع) هم در صدر اسلام ریشۀ اینها را زد. داستان را باید عمیق و تاریخی دید. ضمن اینکه این موضوع به آیندۀ ما - ظهور - هم کاملاً وابسته است.

 ایرانی‌ها یا قبل از ظهور یهود عنود را از بین می‌برند، یا بعد از ظهور. بالاخره ایرانی‌ها و پیروان علی بن ابی‌طالب (ع) پای ثابت این قصه هستند. اینها باید به‌عنوان امور بدیهی، جذاب و حماسی در فرهنگ، زبان و فکر مردم ما جاری باشد. متأسفانه دست‌هایی در کار است که ما این تاریخ بلند را ندانیم و نشناسیم تا با یهود عنود، دشمنی نورزیم و فراموششان کنیم. این نکات خیلی مهم است. ما در عاشورا و فاطمیه یا وقتی به زیارتگاه بقیع می‌رسیم، یهود را لعن نمی‌کنیم درحالی‌که آنها در تمام این موارد نقش داشتند. الان به اصل ماجرا رسیده‌ایم. یک توفیق بزرگ الهی این بود که پایگاهی در نزدیکی آنها همپای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تأسیس شد و از این امر مهم غفلت نشد.

 ما در زمان خاصی زندگی می‌کنیم

 متأسفانه دانش‌آموزان ما دشمنی یهود عنود را به‌خوبی نمی‌شناسند و باید تردید کرد که آیا دستی در کار است؟ ما نباید از این امور به‌راحتی بگذریم. ما الان در نبرد تاریخی ۲ هزارساله با دشمنان انبیا هستیم، با بخش عنود قوم بنی‌اسرائیل مواجهیم که ابتدا کمر حضرت موسی (ع) را شکستند و اول گوساله‌پرست شدند و بعداً به‌خاطر دنیاطلبی، حاضر به جهاد نشدند و دچار سرگردانی در بیابان‌ها شدند. بیشترین داستان‌های قرآن دربارۀ قوم بنی‌اسرائیل است. ما نباید از قرآن جدا شویم تا این قوم را بهتر بشناسیم. ما الان به اصل ماجرا رسیده‌ایم. آیه‌های قرآن امروز زنده می‌شوند. ببینید خدا با چه غضبی از اینها در قرآن یاد می‌کند. این نکته خیلی مهم است. ما در زمان خاصی زندگی می‌کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات