حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان مطرح کرد:

مناسبت‌های انقلابی باید به سوی مردمی‌شدن سوق یابد

مناسبت‌های انقلابی باید به سوی مردمی‌شدن سوق یابد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: وی گفت: فرهنگ مردم‌سازی باعث تداوم و استمرار در همه زمینه‌ها می‌شود و بسیاری از نقص‌ها را برطرف می‌کند و جشن‌ها و مناسبت‌های انقلابی باید به‌سوی مردمی‌شدن سوق یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مراسم تجلیل از رؤسای شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان در سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در آئین تجلیل رؤسای شهرستانی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در آستانه سالروز تشکیل نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل قرار داریم که یکی از نهادهای خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عبادی زاده افزود: تمرکز نظام در حوزه مناسبت‌های انقلاب بر روی یک نهاد مستقل نشان‌دهنده اهمیت این موضوع دارد که در انجام این مناسبت‌ها و ایام‌الله و دهه‌های پرخیر و برکت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را انجام داده است.

وی بیان کرد: برای ارزیابی مشارکت‌های مردمی در حمایت از جمهوری اسلامی دو شاخص و ملاک انتخابات و راهپیمایی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس است که نشان‌دهنده میزان همراهی و مشارکت مردم در مسائل نظام است.

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس وظیفه برگزاری مناسب‌های انقلاب را برعهده داشته است و آن‌قدر دارای اهمیت بوده که این مسئولیت در ابتدا بر دوش شخصیتی مهم مانند آیت‌الله جنتی قرار گرفت.

 عبادی زاده، با بیان اینکه امروز این نهاد مستقل انقلاب در تعامل با سایر دستگاه‌ها اجرایی و کار جهادی و با تلاش مضاعف و اعتماد مردمی روبه‌جلو حرکت می‌کند، عنوان کرد: در هرمزگان نیز مسئول این شورای فردی متواضع، فروتن، مردم‌دار، خوش‌فکر و اهل برنامه است که شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به تشکر از تلاش‌های مجدانه و خستگی‌ناپذیر رؤسای شهرستانی این شورا، اظهار کرد: این اتفاقات بسیار ارزشمند با هماهنگی رسانه ملی و اصحاب رسانه در حال انجام است و برخی مناسبت‌ها در هرمزگان در سطح ملی است که با پوشش مناسب این رخدادها برنامه‌ریزی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان یادآور شد: در سال‌های اخیر در کشور و به‌ویژه هرمزگان سال‌به‌سال شاهد موج و سیل عظیم مردمی در پیمان با امام و رهبری هستیم و سطح مناسب‌های انقلاب بالاتر می‌رود و موانع نیز برطرف می‌شود که نشان از هماهنگی، انسجام و همدلی در همه زمینه‌ها است.

عبادی زاده با ابراز خرسندی از اینکه هر کاری که مردم به‌صورت خودجوش انجام می‌دهند دارای رضایت‌مندی و موفقیت آن کار است، خاطرنشان کرد: مردم در اجتماعات بزرگ مانند حج که نزدیک به ۲ میلیون مسلمان وجود دارد دچار مشکلات می‌شوند؛ اما در همین اربعین با ۲۰ میلیون جمعیت بالاترین سطح رضایت‌مندی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: فرهنگ مردم‌سازی باعث تداوم و استمرار در همه زمینه‌ها می‌شود و بسیاری از نقص‌ها را برطرف می‌کند و جشن‌ها و مناسبت‌های انقلابی باید به‌سوی مردمی‌شدن سوق یابد.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد در ابتدای آئین تجلیل گزارشی از عملکرد یک‌ساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ارائه داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۳ هزار ۲۰۰ برنامه در قالب‌های راهپیمایی، همایش و جشن‌ها و مناسبت‌های انقلاب برگزار شده است.

وی افزود: ۲۶۰ غرفه و ایستگاه صلواتی در سراسر استان در ایام‌های مختلف نظیر غدیر، محرم و اربعین در سطح استان انجام شده است.

در پایان مسئولان شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تجلیل شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از