حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

انتقام خون مهمان‌مان را از صهیونیست‌ها می‌گیریم

انتقام خون مهمان‌مان را از صهیونیست‌ها می‌گیریم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ایران مقتدر، انتقام خون میهمان خود را از رژیم منحوس صهیونیست می‌گیرد.

عطا ناوکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم، در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود. 

وی افزود: شهادت این برادر مجاهد، حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است و بی‌شک تداوم این‏‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه بی پاسخ نخواهد ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: همه ما بر این عقیده هستیم که خداوند، دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است زیرا این احمق‌ها، فکر می‌کنند با شهادت فرماندهان که دل در گرو مقاومت دارند، می‌توانند رسالت و حرکت جبهه مقاومت را خاموش و متوقف کنند.

ناوکی ادامه داد: شاهدیم که با شهادت بهترین نیروهای مقاومت، روز به روز بر دفاع و تقویت حرکت بزرگ جبهه مقاومت افزوده می‌شود و یقین داشته باشید همانطور که ما بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید سرافرازی که عنوان «سیدالشهداء مقاومت» لقب گرفت، شهادت ایشان خطرناک‌تر از زنده بودن حاج قاسم هست.

وی همچنین بیان کرد: بنابراین امروز پیش‌بینی می‌کنیم که شهادت اسماعیل هنیه و خون پاک و مطهر این شهید، محور مقاومت را تقویت می‌کند و یقین داریم که نیروهای تحت امر شهید هنیه، انتقام خون ایشان را خواهند گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: اسماعیل هنیه، مهمان جمهوری اسلامی ایران بود و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و نیروهای مسلح، مطمئن هستیم که به زودی زود، انتقام سخت را از اسرائیل غاصب خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: رژیم منحوس صهیونیستی، احساس امنیت نکند، زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز، عزت و توانمندی‌اش زبانزد عام و خاص است و همچنین نیروهای مسلح مقتدر کشورمان که بازدارنده تمام قدرت‌های شرق و غرب است، انتقام خون مهمان خود را از رژیم پلید و کودک‌کش صهیونسیتی می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از