خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
انتقام از اسرائیل با فعال‌شدن جریان مقاومت
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد بندرعباس تأکید کرد: امروز شاهد انتقام ایران اسلامی با جریان مقاومت هستیم که طی هفته‌های گذشته با فعال‌شدن کرانه باختری و شلیک موشک به قلب رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سید حسن معنوی عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در یک حرکت بسیار منفعلانه و از روی استیصال و درماندگی از جریان مقاومت و بالندگی آن و دست برتر آن در منطقه دست به کاری بسیار شنیع انجام داد و آن نیز به شهادت رساند شهید اسماعیل هنیه در ام‌القری جهان اسلام ایران اسلامی بود.

وی افزود: این شهید مقاومت که تمام عمر خود را برای آزادی فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ایثار کرد تا جای که بسیاری از اعضای خانواده این شهید در بمباران در غزه به‌شهادت‌رسیدن و خم به آبرو نیاورد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد بندرعباس ادامه داد: این شهید سعید با هماهنگی که با جریان مقاومت برای آزادی فلسطین ایجاد کرد و توانست روح تازه بر کالبد جوانان و غیور مردان فلسطینی به وجود آورد و روح مقاومت برای فلسطین را احیا کند.

معنوی ادامه داد: بعد از شهادت شهید اسماعیل هنیه با ترور کورکورانه در جمهوری اسلامی ایران، انتقام از رژیم جعلی اسرائیل در ایران شکل گرفت و اما باید این انتقام به صورتی باشد که رژیم صهیونیستی دیگر نتواند حماقت‌های دیگری از او سر زند.

وی اظهار کرد: اگر چه برخی از زود باوران و فریب‌خوردگان داخلی و مزدوران خارجی انگاره انفعال جمهوری اسلامی را در انتقام از رژیم صهیونیستی در بین مردم فریاد می‌زنند؛ اما بر اساس وعده صادق مقام معظم رهبری و بصیرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این اتفاق خواهد افتاد و به دشمن درس عبرتی فراموش‌نشدنی خواهند داد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد بندرعباس تأکید کرد: امروز شاهد انتقام ایران اسلامی با جریان مقاومت هستیم که طی هفته‌های گذشته با فعال‌شدن کرانه باختری و شلیک موشک به قلب رژیم صهیونیستی و از یمن گرفته تا لبنان و مقاومت عراق حملات گسترش‌یافته است که نشان از تغییر رویکرد و فعال‌شدن در این عرصه است.

انتهای خبر 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ