خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
اغتشاشات؛ تهدیدی که به فرصت تبدیل شد
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اغتشاشات سال گذشته تهدیدی بود که با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و تلاش قوه قضائیه و نیروهای امنیتی به فرصت تبدیل شد.

سمیه احمدی طیفکانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به تلاش‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف اظهار کرد: دشمن در سال گذشته، با اهداف شومی که در سر داشت، اغتشاشاتی را در سطح کشور به راه انداخت اما مردم با آگاهی کامل و بصیرت توانستند اغتشاشات که تهدیدی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را تبدیل به فرصت کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در ادامه افزود: مردم بصیر ایران اسلامی، چهره واقعی و پلید صحنه‌گردان اغتشاشات و اغتشاگران را رسوا کردند زیرا هدف آنان تنها از بین بردن نقاط قوت و امنیت کشور بود.

احمدی طیفکانی بیان داشت: ملت غیور ایران در این جنگ ترکیبی به خوبی ایستادند و مانند کوه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که همین امر موجب نزول نصرت الهی شد.

 وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با آرای مردمی استقرار و تثبیت شده است و این مردم انقلاب کردند که قطعا خودشان هم از آن هم پشتیبانی خواهند کرد همانطور که در اغتشاشات سال گذشته دشمن را در رسیدن به هدف ناکام گذاشتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان اذعان داشت: دشمن برای کشورهای در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه، برنامه‌ریزی می‌کند تا سرعت آن متوقف گردد.

احمدی در ادامه افزود: با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تنها اسلحه دشمن، تحریم است»، اذعان داشت: کشور با راه‌انداختن کارخانه‌های نیمه تعطیل، افزایش تولیدات پیشرفته و فعال شدن دانش‌بنیان‌ها، حرکت شتابنده‌ای به سوی پیشرفت آغاز کرده است به گونه‌ای که می‌تواند تهاجم تحریم را خنثی کند.

وی گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن، توطئه و فتنه‌انگیزی برای دانشگاه‌ها، خیابان، نسل جوان و حتی مسئولان است تا با مسائل حاشیه‌ای سرگرم شوند و از کارهای اساسی و مهم کشور غافل گردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از ترفندهای دشمن در اغتشاشات اخیر، آوردن مردم به میدان بود، ابرازداشت: از مهم‌ترین اهداف دشمن، مشغول کردن مدیران، مسئولان است که از منصب‌های مهم قضایی، سیاسی و قانون‌گذاری غافل شوند و با وارد کردن مردم به میدان، مسئولان را خسته کنند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ