حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/05/12 | 2024/08/02

Logo

معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان خبر داد:

آغاز طرح «شهر من، شهر قرآن» در هرمزگان

آغاز طرح «شهر من، شهر قرآن» در هرمزگان

معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی از آغاز طرح «بزرگ شهر من، شهر قرآن» در استان هرمزگان خبر داد.

مصطفی رجبیان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، ضمن تشریح اهداف اجرای طرح بزرگ «شهر من، شهر قرآن» اظهار کرد: شبکه‌سازی یک‌هزار مربی توانمند در حوزه تخصصی کودک با رویکرد تعلیم آموزه‌های دینی همچون قرآن، نماز، عفاف و حجاب را از اهم اهداف این طرح است. 

وی در ادامه افزود: ایجاد شبکه‌ای از مربیان قرآنی آگاه و مسلط به روش های نوین و موثر از اهداف بلند در این طرح است و این رویداد فاخر، زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی، آموزش اثربخش، و توجه به قشر تاثیر‌پذیر کودک را فراهم خواهد ساخت.

معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی ادامه داد: همچنین توانمندسازی معلمان پایه اول تا سوم ابتدایی از اهداف این طرح است که در حوزه آموزش هدفمند قرآن کریم به کودکان با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و ابزار فرهنگی هنری همچون شعر، اشاره، قصه، بازی، رنگ خوانی و بخش خوانی اجرا خواهد شد.

 رجبیان با بیان اینکه طرح یادشده در ۱۴ نقطه از استان، برگزار می‌شود، تصریح کرد: طرح بزرگ «شهر من، شهر قرآن» در ۱۲ شهرستان، جزیره هرمز و شهر هشتبندی اجرا خواهد شد.

وی گفت: طرح بزرگ «شهر من، شهر قرآن» تا پایان مردادماه ادامه دارد و تا پایان هر دوره در هر شهرستان، آزمون عملی برگزار و به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان‌دوره اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه این طرح با شعار «همه کودکان شهر من، قرآن می‌خوانند» اجرا می‌شود، اضافه کرد: استاد مهدی فاضلی، مدرس کشوری شهر نماز، شهر قرآن و دارنده بیش از هفت رتبه کشوری در جشنواره‌های مختلف در زمینه شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز برای کودکان در کشور است که مبدع و مدرس این طرح استانی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از